Książka przychodów i rozchodów2019-01-10T17:32:15+00:00
  • Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w księgach podatkowych (przychody i koszty),
  • Sprawdzanie dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Sporządzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpowiednich odpisów amortyzacyjnych,
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • Przygotowanie miesięcznych / kwartalnych wyliczeń zaliczki na podatek dochodowy,
  • Przygotowanie i wysyłka drogą elektroniczną miesięcznych / kwartalnych deklaracji VAT (VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,JPK),
  • Sporządzanie zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi (PIT-36, PIT-36L).
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Ok